Du kan også hente en pdf-guide ved at trykke her
 
Første gang du bruger Office365 på skolen og hjemme skal du gøre således:
 
Gå ind på: www.office365.com
Klik på "Office online" øverst.
Klik på "log på" øverst til højre
 
Indtast dit uni-login navn i mailadressen: fx "[email protected]
 
 
Herefter benyttes altid uni-login, se herunder. 
 
Efter første indgang:
Brug metoden herunder for at få et direkte link til dit Office365 på din computer/skrivebord.
 
 
 
Marker og Kopier linket øverst i web-browseren. Opret en genvej på skrivebordet med dette link.

Højre-klik på skrivebordet

vælg  --> Ny --> Genvej

Indsæt linket (ctrl+v)

Klik --> Næste

Navngiv linket Office365

På dette link kommer du fremover direkte ind til uni-login 
-------------------------------------------------
For at Office365 kan køre på skolen på din egen bærbare eller iPad, skal man være logget på trådløst netværk: "Hotspot_VVK"
 
Fremover gemmes dine filer i "Onedrive" som er tilgængeligt overalt.
 
-------------------------------------------------
 

Offline (installation på PC)  dog nødvendigt for at kunne arbejde med downloadede office-filer mm.

Det kan anbefales at installere/downloade Office365 på din PC.
 
HUSK at der derefter kan arbejdes på to versioner af programmet. Online og offline.
Offline gemmes filer kun på dn PC du arbejder på.